Lista

jag har väldigt tråkigt !

PERSONLIGT;
vad heter du: Anna Brynö
vilka andra namn tänkte din föräldrar ge dig: Johanna, Lukas & simon (tror jag)
hur lång är du: 169.8 :D
ögonfärg: blå
hårfärg: brun

KLÄDER;
vad använder du just nu för jacka: ingen just nu, men annars lite olika
vad använder du just nu för skor: olika varje dag
vilka kläder skulle du helst vilja ha just nu: jeans!!
hur mycket köper du kläder för i månaden: 500 kanske
vad har du för skostorlek: 38-39

SENASTE PERSONEN SOM..
du pratade med: niklas
du gick på bio med: Lina tror jag
du gick på stan med: Emilia
du kramade: Niklas

HAR DU NÅGONSIN..
sagt "jag älskar dig" och menat det: ja.
bråkat med ditt husdjur: nej
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag:  ja faktiskt ;b

STUFF:
är du ensam nu: ja
låtar som fastnar i ditt huvud ofta: finns många
vill du gifta dig: ja
vill du ha barn: ja

EXTRA STUFF:
tar du droger: nej
vad är du mest rädd för: fåglar
vilka kläder sover du i: tröja trosor
vart vill du gifta dig: haha spelar ingenroll bara det är med någon jag verkligen älskar :)
vem hatar du verkligen: ingen!
varit kär: japp
kör du bil: övningskör ;D
har ett jobb: nej
gillar du att ha folk omkring dig: Ibland & bror på vilka 
är du ett hälsofreak: Vissa dagar ;b annars NEJ :)
har du någon tatuering: nej inte än

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU..
gråtit: nej
köpt något: ja
varit sjuk: lite förskyld
sjungit: alltid!
sagt "jag älskar dig":
träffat någon ny: nej
saknat någon: ja
kramat någon: ja
kysst någon: japp :)

VILKEN..
tidning läser du: frida & veckorevyn & unt ibland solo 
buss åker du oftast: 22an ! :D
frisyr har du just nu: "allt bara hänger" ska klippa mig om 1,5 timme :)
dag fyller du år: 11 juni

SENASTE..
film du såg: oj ingen aning
sak du stal:

brukar inte stjäla
mat du åt: en liten pizza bit och ett äpple :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0