Ledighetsdag

Hade provomskrivningsdag idag, men jag hade ju inga sånna prov så jag vart ledig :D
åkte ner på stan med skinkis, hon köpte ett par skor och jag hade typ 20 kr så kunde inte köpa något :( men jag var och skulle kolla om de här skorna;   fanns kvar. Dom var billiga kostade bara 200 kr, men dom fanns inte där :( skulle vilja ha ett par vita i den modellen med något mönster på.. kanske inte så bra till vintern men vem bryr sig :D ?!
hittade även lite halsband från glitter som va super fina, måste köpa ett när jag får pengar! de va sånna med klockor i! ge mig :D !

måste städa lite på mitt rum nu, det ser rent ut sagt för jäääävligt ut!! Jag gillart men mamma gör de verkligen inte och de är ju henne man får moneymoney av så de blir nog städning !

image237 -Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0