Kväll hos elin!

Tack tjejer för igår, det var mysigt :)
käkade mat först, blev tacos som alltid :D men det var väldigt gott! Sen började vi sjunga singstar och sjöng typ 2-3timmar, va fort de gick ;b sen körde vi jag har aldrig/jag ska aldrig, fick man veta lite smågrejer ;b inget jag tänker berätta här! haha När klockan var halv 1 bestämde jag mig för att pyyysa hem, alla andra skulle sova där så de skulle byta om till mjukiskläder och kika på film. Då var det skönare att åkahem och krypa ner i sin egen säng :) Men när vi kom ut så snöade det :D very naaajs ;b tog lite längre tid än väntat att komma hem, och vi tog hopp kort och massa andra kort! (lägger upp dom sen)

Kommentarer
Postat av: Sara

det var myspys :D

2007-11-05 @ 18:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0