igen

Jahaaaja, ska igentligen plugga fysik men som vanligt hamnar man här ;b varför är det jämt så?! jag känner mig iofs ganska säker på det här provet, så vi får hoppas att det går bra :) kanske borde plugga lite iaf .. fast det har ju gått bättre när jag inte pluggat så de blir svårt hahah :D sen börjar ju fotbollsgalan idag kl 20.00 :)

vem tror ni vinner guldbollen?
 min favorit är och kommer alltid att vara henke larsson. Men jag har ingen aning om vem som vinner .. kanske ljungberg? fast nja han har väll inte varit speciellt bra ? chippen tror jag nog på ! han är ju duktig ;b aa chippen it is ;D haha !

ska faktiskt plugga lite nu tro det eller ej.. 38 minuter .. ;b Tjaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0