Hårklippning

Före                                                   Efter
image173image174



Klippte mig ganska mycket, fast samma frisyr så det syns inte så mycket. ser ju bara yngre ut tycker jag :( jag som precis vart nöjd med mitt hår så måste man klippa sig ! fast man vänjer nog sig efter ett tag.

lägger upp lite mer bilder :)

                             



Vi klippte oss ju på ohlssons frisörskola, de va lite nervöst men hon som klippte mig var jätte duktig! Stackars Sanna, hennes frisör var sjuk så kom det en kille och skulle klippa henne ist. Han kunde inte ens kamma ut hennes hår på rätt sätt, så hon klippte bara typ 1 cm om ens de .. de va ju ändå lite komiskt för jag och axa tvingade med henne o klippa sig där o vi ba neej men de är ingen fara så kommer hon till en sån .. hennes blick vara rolig iaf (A) Men Sanna håret blev fint iaf :) så nu efter kan man få skratta lite :) ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0