Händelserik dag!

Gårdagen började med uppstigning vid 06.00 började jobba i allians klockan 07.15! gjorde iofs inte så mycket smörade lite mackor och lämnade ut nycklar till olika lag ! :) därefter gick jag till coop forum och mötte mammsen och så handlade vi mat inför kvällen, det blev en hel del!

sen åkte vi hem och duschade och sedan åkte vi upp till fyrishov och kollade på gympa uppvisning från halv 2-5 ! det var en riktigt bra uppvisning, satt med tårar i ögonen hela föreställningen.. ville så gärna vara med! känslan är obeskrivlig..

anyway, sen mötte jag axa på stan klockan halv 6 och sanna va sen som vanligt ;b fast busschaffisen var snäll så han väntade på henne ;b så åkte vi då hem till mig och lagade och åt mat , de blev faktiskt gott ;D
 :D "snaaart kommer björne"

vi åt, spårade, dansade dansmatta, spårade lite mer, dansade osv :)

sen fixade vi oss och åkte ner på stan, till nån fest där.. jag va så sjukt otaggad och trött då.. så jag åkte hem ganska tidigt men de va roligt iaf :)

nu sitter jag här är väldigt trött, vi ska snart åka på visning av det där super fina huset :D och sen åka till min kusin och fika! bloggar nog lite senare också :)

ha en bra dag Kram Anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0