godmorgon, eller kanske godmiddag :)

somnade seeent igår :( så kommer pappa in och väcker mig klockan 11, inte uppskattat! när jag sedan halvaknat börjar Lina sjunga, då går det verkligen inte att sova kan jag lova er.. puh .. har verkligen inte gjort nånting idag, suttit här och skrivit min jääävla uppsatts.. Kommer ingen vart heller. måste skriva en hel sida till men jag har inget att skriva om, allt viktiga har jag redan skrivit. Känns ju lagom kul att skriva massa bara för att skriva :/ NOT!

men ska fortsätta skriva nu, hör av mig later on :) Baj baj <3
lyssna på den här <3 så fin!

Kommentarer
Postat av: O L G A

Svar: Clinique 3-stegs serie kostar ca 800 kr. Det är billigare att köpa på beautyplanet.se eller beautyfrog.se :)

2007-11-18 @ 14:48:46
URL: http://olgatherussian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0