boooooooooored

sitter hos niklas, han sover den tråken. Har ingenting att göra :( varför ska jag va så morgon pigg?! ingen annan är ju det.. gud så synd de är om mig :P HAHA :D

hm, ska se om det finns något att berätta.. har ju massa bilder på kameran men kan inte lägga upp dom förns jag kmr hem, otur ;b

Kan ju säga att Lina har varit borta en heeeel vecka idag :D hon kommer hem om en vecka, har ju faktiskt gått riktigt fort om jag får sägat själv ;b och ikväll kl 20.30 så landar emilia i sthlm :D naaaaajs :P hon ska varahär hela veckan lång :D ska praoa på min morsas jobb, inte så kul kanske.. Haha har ju också jobbat där en vecka, fick ju iaf massa pengar:D Hihi, gjorde typ ingenting städade lite och tvingade hampus o bära alla tunga lådor :D haha(A) så kan de va ibland.

Nej men nu tkr jag faktiskt att han ska vaknaaaaaa..... ska nog väckan :D TIHI Busigt :D Baaaaj




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0