Toooorsdag

hela dagen har varit väldigt flummig och rolig ;b klarade biologiredovisningen galant ;D min klass är nog den bästa att redovisa för! väldigt bra..

Om ni läste de med alla papper jag råkade skriva ut innan, så var det ca 100 papper jag pratar om! Sen va jag ju tvungen att skriva ut 25 st riktiga också , så fick gå omkring med HUR många papper som hellst :P har gått och slängt dom i lite olika papperskorgar :P haha

På engelskan gjorde vi en rolig sketch av vår annars tråkiga scen som jag missar, åh guud vilken otur :) haha!

På matten fick vi veta att vi kunde få räkna matte 1 timme i skolan ist för att vänta typ 2,5 timme på att ha lektionen, så jag kommer få sluta ca halv 2 imrogon istället för halv 5 :D !! Lite glad man kan vara :) Är ju min sista skoldag för iår !

På stan sen köpte axa en as fin klänning till sin mamma i julklapp :) så skulle jag kolla på ett korsord till min 50 kronors julklapp, gissa vad dom kostade?! 150 jävla kronor :O helt sjukt ! vem vill betala de ?! inte jag iallafall!

image361   Heeejdå från mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0