Tisdagsmorgon i skolan

Tjabbaaa, känns som att jag har spenderat väldigt mycket tid vid dom här datorerna på sista tiden! Hade tydligen sovmorgon idag fick jag veta när jag anlände till skolan, inte okej! Nu sitter jag då här igen och luffar.. Finns inte så mycket att göra :( kunde sovit en hel timme till! damn .. Hade velat ha lektion idag faktiskt, vi ska ju spela upp en pjäs imorgon och vi har inte sampratat oss eller nånting..

har alltså håltimme, lektion, håltimme, lunch, lektion :/ kul dag! Men så kan det vara ibland ..

Vad ska man göra nu då? chillprilla , haha :D

Outfit kommer later :) Ha en bra dag! Puss och kram

Sannisen hälsar :D

Kommentarer
Postat av: Davor

Väntar på outfiten... :D HAHA

2007-12-11 @ 15:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0