Onsdag

Tjenixeen ;D

var ju hos syon idag och nu tack vare min skada kanske jag måste läsa fysik b :S helt sjukt .. hatar mitt knä! Måste alltså välja det istället för special idrott C.. Jävla bajs. Hoppas att jag kan spela tills 3an börjar igen då slipper jag fysik b :/ Tänk så mkt en liten skada kan göra för livet :( inte kul alls. men nu ska vi sluta klaga här va ;b

resten av dagen va ju faktiskt kalas bra ;D kollade på film på engelskan, nån elizabet tror jag den hette ;b den va faktiskt bra! ska se resten imorgon tror jag? eller fredag kanske .. aa anyway sen på historian gick vi igenom vad vi skulle ha tills provet på fredag och måndag, och hon sa iprincip precis vad man skulle plugga på vilket var VÄLDIGT uppskattat av mig som är rådålig på att plugga :) hoppas det här provet går lite bättre, eller de SKA gå bättre :)

Efter skolan träffade jag Inkan på bussen, så träffade vi Sofie på h&m sen gick vi till donken o keeka. Våra hamburgare va inte klara så han skulle komma ut och lämna dom till oss , så när vi fick dom sa vi ju såklart tack så svarade han ; aa luunch ! hahaha , han va typ 30 år =P vi dog iaf :D haha!

Sen skulle jag ta bussen då hade jag missat den med 2 minuter :( så följde ingrid en bit på vägen, sen när jag kom tillbaka till 10 över när bussen skulle komma så kom den inte förns 20 över och tro de eller ej men den bara åkte förbi mig :O !!!! så jag fick springa hela vägen till centralstationen även fast jag inte får springa.. fick as ont i mitt knä + mitt hjärta för jag har så dålig kondis nu :O Suuur! Jag betalade inte iaf .. rätt åt dom!

kväll är det top model kl 9 ! vem tycker ni ska åka hem?
image274image275image276 --Margarita, Sanna eller Hawa? Jag hoppas att Hawa åker ut, gillar inte alls henne!


men nu är det nog dags att hämta lite clementiner och börja mitt historia plugg :)
Puss och kram !

Kommentarer
Postat av: rock n life

det där var inga vackra bilder på tjejerna :P

2007-12-06 @ 17:13:46
URL: http://rocknlife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0