ONE TREE HILL!

Glömde skriva det här innan, men är ju nästan tvungen!
satt och kikade på tv.nu idag när jag inte hade något att göra och till min förvåning såg jag att det var One tree hill idag kl 17.35 !!!!!!!! Började nästan skrika/gråta/dö/allt när jag såg det, det skulle ju vara nya avsnitt som man inte sätt, och fy fan va glad jag blev :D Det var det bästa som hände idag :) för de fanns det inte mycket av!

njöt heeeeeela tiden programmet var , usch det är så sjukt bra man känner sig som "en i gänget" haha, vilken nörd jag är! men jag trivs :D Hade inte bangat på att spela Haley och få pussas lite med Nathan på jobbet ;b !!

Är ju dock inte hemma nästa söndag :(  ( ännu en dålig sak med resan.)

image346

Kommentarer
Postat av: toves klasskompis

oh, jag missade det :/ men vilken tur att jag läste din blogg så jag vet nästa söndag :)

2007-12-10 @ 08:27:58
Postat av: LinaJ

men anna, va hände me Chad Micheal Murray då? Måste du ta min loverboy nathan :O:P?

2007-12-10 @ 17:58:29
Postat av: Anna

Tyvärr Lina jag har fått en kändischrush på nathan jag också , han gör så söta saker hela tiden, precis så som man vill ha´t ;D

2007-12-10 @ 18:03:22
URL: http://brynoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0