Koh Lanta

Klockan ar 18.21 och jag ar as hungrig!!!

Den har dagen har spenderats pa phi phi island, dar vi badade och de var en raaaafin strand! helt mjuk sand och allt de dar man vill ha. Vi akte ocksa ut och snorklade en svang :) fanns inte sa mycket olika sorters fiskar men de fanns manga iaf.. Spanade ocksa in monkey beach det var bara en apa dar idag, haha men den va sot :D

Igar gjorde vi inget speciellt chillade heeela dagen :D! Sen pa kvallen akte vi in till stan och at mat , super gott! godaste maten hitills, agaren var svensk ocksa :) hittade en fin bikini som jag tror jag ska kopa ocksa, och bast av allt sa hittade vi SVENSKT LOSGODIS :D men affaren va stangd sa vi ska aka dit idag och kopa :D Sa javla gott :)


ska sticka och ata nu, och dricka watermelon shake :D AS GOTT!
hor av mig later on , tjao <3


Kommentarer
Postat av: Sanna

Heeej Annnnis!!:D Gud var härligt! Jag vill också vara där!! har du blivit brun? med mig är det bara fint, har just varit och kollat på Guldkompassen, den var så bra!

Jag gjorde inte fysikprovet, jag var sjuk! så jag gör det samtidigt som dig, yeei :D!

Nu ska jag sova! men vi fortsätter hålla kontakten här, right? PUSS!!

2007-12-22 @ 00:26:14
URL: http://sannasyden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0