Galen julafton!

Hann inte skriva igår for dagen började med en god frukost bestående av fruktsallad och water melon shake! Sen blev det solning badning och volleyboll. Lunchen blev som vanligt en chicken sandwich, jummie :) Efter lunchen var det dax for julklapps spelet, alla hade köpt en julklapp for ca 50 kr jag hade köpt ett korsordsbok och en raderbarbläckpenna :). Det mest eftertraktade var 6 ölflaskor, en chipsburk och ett ciggpaket.. Pappa vann det! Jag vann 4 schampooflaskor och en masageolga :).

Nar alla var nöjda spelade vi fotboll på stranden och dansade smågrodorna, för övrigt så kom det gubbar från thaitv och filmade oss ;b haha! Kommer ju inte träffa någon här igen så man får bjussa på sig själv :D!

Efter dusch och fix åkte vi ner på stan till en resturang med svenskägare, eftersom att vi va så många (18 pers) så tog det huuuuundra år att få maten. Men de va värt det =). Det sjöngs snappsvisor och sen dansade vi långdans genom heeela resturangen med ägaren och alla servitriser, riktigt kul! Innan vi skulle gå bjussade vi (läs: jag, lina, pontus och frida) på sjöngsång , staffan var en stalledräng och jag sitter på ett berg var de låtar som bjussades på. Jag tog i från tårna trots att jag inte är någon vidare sångare, men alla tycktes gillat!

Efteråt letade vi upp tuk tuks och åkte hem till hotellet igen och satte oss på stranden och lyssnade när timmie sjöng och spelade gitarr!

Klockan halv 1 var det läggdags och då var jag trött iaf så somnade direkt!

Väckning 20 i 9 och dags för dykning i poolen, det var lite svårt i början med andningen med efter ett tag gick det super bra :D Det var ganska roligt, förutom att det var i poolen och det fanns inte så mycket att se.

Klockan är 12.36 här och jag håller på att avlida i solen, så satte mig här och skrev ner allt innan jag glömde bort allt som hände :) Det är sista dagen här i Koh lanta imorgon bitti bär det av till BANGKOK :D ! ska bli så jävla kul har längtar väldans!

Kommer kanske inte ha tid att skriva något förns vi kommer till koh chang så ni får ha det bra tills dess, så hör jag av mig senare eller så :)

Saknar er allihop, endast hälften av tiden kvar nu vill jag meddela!

Puss <3

Kommentarer
Postat av: alexandra

du är saknad ska du veta! :)

2007-12-25 @ 13:35:24
URL: http://alexandramargareta.blogg.se
Postat av: Sanna

Anna! GOD JUL!:D Det låter som en väldigt annorlunda jul, men ändå super härligt ju! Du var inte lite brun heller;)Jaa absolut du är saknad till max! Puss på dig

2007-12-25 @ 20:04:28
URL: http://sannasyden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0