Fredag

Slutade tio över 12 idag istället förkvart över 4 ! kan det bli bättre :D ?! Har nu gått min sista dag i skolan för iår :) !

Va en sväng på stan med Elin och Therese, köpte inget men vaxade benen, gjorde ganska ont men vill man vara fin får man lida pin ;b ! Nu är det inte långt kvar tills jag ska åka! Ska gå och lägga ner allt i väskan nu och så :) Känns ju lite halvbra, har aldrig varit borta på julen förut! Men ska försöka njuta så gott det går :)!

Kommer skriva i min blogg så ofta jag kan därnere så ni kan följa min resa ;D Haha !

Ikväll är det legelly blond (hur stavas det?) på tv, tänkte kolla på den och äta lite godis och bara ta de luugnt, ladda lite för imorgon.. Är nervös faktiskt!
Har insett att det kommer bli en vääääldigt jobbig resa! Först flyger vi till Paris som tar ca 2, 5 h. Där ska vi vänta i 2 timmar på nästa plan som tar 10,5 h (till bangkok) när vi kommer fram dit ska vi vänta i 3 timmar på planet till phuket som tar cirkus 1,5 h!! Känns ju inte så himla kul de.. Men man får väll se allt från den glada sidan ;D dom kanske visar några bra filmer på planet ;b !

ska pysa iväg till ica nu och köpa lite godis till ikväll :) Puss baj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0